أشهر وأفضل دكتور جراحة سمنة في مصر

أشهر وأفضل دكتور جراحة سمنة في مصر أشهر وأفضل دكتور جراحة سمنة في مصر
تنشر وكالة أنباء الدقهلية معلومات عن أفضل دكتور جراحة سمنة في مصر، وأشهر دكتور جراحات السمنة في مصر، بشهادة الذين أجروا جراحات السمنة في المركز الخاص به في القاهرة والمنصورة.
 
حيث يعتبر الدكتور هشام عبدالله، أفضل جراح سمنة في مصر، وأحسن جراح سمنة في مصر، بحسب تعليقات وتقييم المئات من الذين قاموا بإجراء جراحات السمنة في مركز الدكتور هشام عبدالله للجراحات المتطورة وجراحات السمنة.
 
السمنة مبقتش مشكلة مع عيادات الدكتور هشام عبدالله، أفضل دكتور جراحة سمنة في مصر، عشان صحتك تهمّنا هنساعدك تبدأ حياة جديدة وسهلة وبدون مجهود الرياضة اللي في كثير من الأحيان مش بيجيب نتيجة.
 
دلوقتي مع أشهر وأحسن دكتور جراحة سمنة في مصر، أسهل الطرق لعلاج السمنة المفرطة في عمليات تكميم المعدة – تحويل مسار المعدة – تحويل مسار المعدة المصغر.
 
الأمومة أقرب.. بعد جراحات السمنة
 
الزيادة المفرطة في الوزن بتؤدي إلى الإصابة بتكيس المبايض اللي بتعيق عملية الحمل وتزيد من صعوبتها ده بالإضافة للمشكلات الصحية اللي بتسببها السمنة أثناء الحمل من إرتفاع ضغط الدم والإصابة بالسكر، وبالتالي زيادة فرصة حدوث إجهاض.
 
بنقدملكوا أسهل وأسرع الحلول لعلاج السمنة المفرطة بالمنظار وفي مدة لا تزيد عن ساعة مع الدكتور ا.د / هشام عبدالله إستشارى جراحة الأوعية الدموية وأفضل دكتور جراحات السمنة.
 
شرفونا بالإتصال على عيادة عشان تعرفوا أكثر عن عرضنا المميز:
 
عيادة المنصورة : شارع الجيش – بجوار الأتوبيس الدولى – برج تبارك – أعلى الفيومى
 
عيادة القاهرة : 6 أكتوبر – كايرو مديكال سنتر – بجوار ميدان فودافون – فوق معمل ألفا
 
تليفون : 01144234414
تعرف علي أفضل وأشهر دكتور جراحة سمنة في مصر.
جراحات السمنة وطب السمنة

جراحات السمنة وطب السمنة

أشهر وأفضل دكتور جراحة سمنة في مصر

جراحات السمنة وجراحة طب السمنة وجراحة تخفيف الوزن 

التعليقات

أخبار ذات صلة